Simon&Garfunkel ms Robinson - Reisverslag uit Tulcán, Ecuador van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu Simon&Garfunkel ms Robinson - Reisverslag uit Tulcán, Ecuador van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu

Simon&Garfunkel ms Robinson

Door: Mauro Polo

Blijf op de hoogte en volg Mauricio

09 April 2010 | Ecuador, Tulcán

Wie bij mijn laatste verslag denkt van waar heeft ie het over met zijn Wandelende vvv´er niet te verwarren met vvd´er of pvv´er, wel als je op een gegeven moment zo lang rondreisd over een continent en je komt mensen tegen die in de tegenovergestelde richting reizen kan je elkaar mooi voorzien van de nodige reisinformatie. Maar niet alleen aan toeristen, ook aan de bewoners zelf die binnekort de grens overgaan. Heb mensen tips gegeven over het wel en wee van en naar Machu Piccu, vanuit Lima warme kleren aan, je gaat 300m omhoog en weer wat omlaag, koud dus, maar ook dat je beter bij Jaen de grens van Ecuador over kan omdat bij tumbes het niet veel is. Bij Jaen vergt het wel de nodige inspanning, want je zit 3 uur in een minibusje tot je in de jungle bent, daar een taxi naar de grens van nogeens drie uur en over de brug met een open bus door de blubber naar Zumba maar zo kom je wel bij het backpackerresort van Ecuador van Pieter en dieter! En wie denkt waar komt dat nummer van S&G vandaan, wel gister heb ik voor het eerst sinds tijden weer binne geslapen in Ibarra waar op de t.v. lang gemist, american pie 1 te zien was met in de soundtrack mis robinson. Omdat de film in het spaans was en ik hem in het engels ongeveer uit mijn hoofd ken was het een goede les! Spreek ondertussen een aardige woordje spaans en ga morgen de 9e grensovergang overlopen, wel die waar het begon, namelijk Tulcan Ipiales colombia en dan 2 maanden rondreizen door mijn geboorteland! hij gaat lekker!