Guns N, Roses Knocking on heavens door - Reisverslag uit Cali, Colombia van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu Guns N, Roses Knocking on heavens door - Reisverslag uit Cali, Colombia van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu

Guns N, Roses Knocking on heavens door

Door: Mauro Polo

Blijf op de hoogte en volg Mauricio

15 April 2010 | Colombia, Cali

Het was een mooie dag in Tulcan toen ik na wat corrupte handelingen toch de grens van colombia overkon! Pfuew, dat had weinig gescheeld of ik had in plaats van 20 200 dollar moeten neerleggen voor mijn rentre in eigen land! Want zo voelt het wel een beetje nu ik weer terugben in Colombia, geweld, niets van te merken. S nachts liften, geen probleem. De 12e de grens over en buiten in een klein herdenkingskerkje zonder deur geslapen en doorgelift naar Pasto en toen gebeurde het. Ik denk wel eens je moet nog wat verhalen voor thuis bewaren maar dit moet ik even kwijt! Want in pasto regende het en ben dus doorgelopen opzoek naar een droge plek! Na 16km beropwaards kon ik niet meer en klopte ergens aan waar ze een overkappinkje hadden! Geen slaapplek maar bij de proximus curva, volgende bocht, is een hostal! Ik doorlopen, het ging nog net, en aankloppen, er stond een groot hek voor en 6 honden varierende van poedel tot deutche herder. Geen hostal maar kom er in, mi casa su casa, mijn huis jouw huis!! Ik doorweekt als ik was kon me douchen en verkleden en aanschuiven bij het haardvuur en van de uit de tuin gekomen munt perzik thee genieten en eindelijk weer eens op kamertemperatuur komen! Na 3 uur praten en gedachtes uitwisselen met fastfoodeigenaar, pollo ala brasa en platos de carne, viel ik bijna in slaap voor het vuur en ben onder de wol gekropen! Heerlijk geslapen en doorgelopen tot ik een lift kreeg naar het vliegveld 30km buiten Pasto, tot km paaltje 65 op eigen kracht doorgelopen en een lift tot Popayan gekregen! Ik had vanochtend in Bogota kunnen zijn waren het niet dat dielaatste lift mij iets te nonchalant scheurde en geen gordels had achterin. Dus ik eruit om 23.00 en in Popayan weer heerlijk onder de vrije hemel geslapen en vanochtend na 6km een lift gekregen tot Cali! Ik de auto besloten dat ik toch nog even doorreis tot categena aan de warme kant van de oceano pacifico, de rest vanaf tumbes naar onder is best koud door antarticaanse stromingen en via Medellin terug! Maybe she is born with it, maybe its medellin!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Cali

Mauricio

Actief sinds 14 Nov. 2009
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 26407

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 14 Juni 2010

mauro polo around the world solo

Landen bezocht: