Guus Meeuwis Het is een nacht! - Reisverslag uit Girardot, Colombia van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu Guus Meeuwis Het is een nacht! - Reisverslag uit Girardot, Colombia van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu

Guus Meeuwis Het is een nacht!

Door: Mauro Polo

Blijf op de hoogte en volg Mauricio

29 Mei 2010 | Colombia, Girardot

Ik vraag me af of ik nog zin heb in een sigaret, het is 2 uur s nachts en lig in een soort bed, ver van een hotel of een stad waar niemand me kent, waar niemand stoort of iemand me hoort. Op de vloer ligt geen lege fles wijn en kledingstuken die alleen van mij kunnen zijn. De muggenregen en geen radio zacht, nee deze nacht heeft niets wat ik van een nacht verwacht!

Afgelopen nacht 3km van Espinal geslapen in een van de vele fruitvliegjes tentjes voor de vele mangos die er groeien aan de man te brengen. De hele nacht geroezemoes van beestjes en regen op het dak!
Alles is nat en klef plus vies en denk met gemengde gevoelens terug aan al wat er wel niet voorbij kwam de afgelopen 6 maanden. Van Las Lajas in Ipiales tot Machu Picchu, van De Oceano Pacifico tot Lago Titicaca waar ik beide in heb gezwommen. Van Robert die in machu Picchu met een extra entree nummer voor Hyaunu picchu kwam aanzetten tot de Familie van beek die ik in de Copacabana heb ontmoet en net te laat waren voor machu picchu, gesloten door de regen maar misschien wel daardoor op een kunstenaar zijn gestuit en voor hem via Nederland kunst verkopen www.arroyouitgeverij.nl . Van het alpacaflees opweg naar machu picchu tot de varkensnuit die ik aangeboden kreeg tussen Cajamarca en Ibague! Ja met twee weken is dat allemaal weer voorbij en zit ik terug in het vliegtuig opweg naar de Nederlandsche grond met mijn Colombiaanse achtergrond en nuchtere ondergrond! pff nog 2 weken zweten, maar wel lekker warm!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Girardot

Mauricio

Actief sinds 14 Nov. 2009
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 26406

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 14 Juni 2010

mauro polo around the world solo

Landen bezocht: