Roger Miller King of the road intothewildsndtrack - Reisverslag uit Lima, Peru van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu Roger Miller King of the road intothewildsndtrack - Reisverslag uit Lima, Peru van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu

Roger Miller King of the road intothewildsndtrack

Door: Mauro Polo

Blijf op de hoogte en volg Mauricio

30 Maart 2010 | Peru, Lima

Jaja mensen die liften vrezen, en dan heb ik het niet over cloustrofobie maar langs de weg met je hand omhoog staan en liften maar, het is me gelukt, vanochtend lokale tijd 07,43 was lima voor de tweede keer in zicht! Wat een stad, wat een mensen en was een drukte. Na stadjes als Chala en Nazca is lima wel weer wat over the top met 7 miljoen in de stad en wat, nog 7 erbuiten. New record, 600km in een lift en op een dag! Je voelt je wel koning van de weg als je bijna word weggeblazen tegen de wind in en met 40% omhoog als er dan toch iemand stopt en je een lift aanbied. en niet zomaar een maar 600km. Na een enorme klim vanuit chala gedropt in Nazca alwaar je voor 5 soles een verse vis krijgt plus rijst en garnering en limo en doen ik doorliep kwam er iemand naar mij toe die zei dat ik toch in Nazca moest zijn. Ik dacht hoe weet hij dat nou maar het was de trucker diem e daar had afezet. Daarna nog een stop en misverstand ik Ica om 01.00 snachts en toen eindelijk vanochtend in het grote lima, nachtje hier en dan door naar bogota! Hij gaat lekker! iets minder creatief met schrijven maar I will be back..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mauricio

Actief sinds 14 Nov. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 26416

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 14 Juni 2010

mauro polo around the world solo

Landen bezocht: