Queen I want to ride my Bicycle! - Reisverslag uit Armenia, Colombia van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu Queen I want to ride my Bicycle! - Reisverslag uit Armenia, Colombia van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu

Queen I want to ride my Bicycle!

Door: Mauro Polo

Blijf op de hoogte en volg Mauricio

22 Mei 2010 | Colombia, Armenia

het is alweer 6 maanden gelden dat ik voor het laatst een fiets aanraakte! Ik heb het eerder niet durfen vragen aan mensen omdat ik bang was dat ik het enige wat die kinderen hadden, een fiets, uiteraard onder mijn gewicht zou sneufelen. Maar de fiets van vandaag was van een groter en zwaarder iemand dus durfde het aan. Na drie dagen kralen rijgen en relatief stil zitten op een bankje waar alleen maar mooie vrouwen langs lopen was het vandaag tijd om terug op de fiets te springen en je raadt het nooit, maar ik kan het nog..Heerlijk even een blokje om in Armenie, even sneller bewegen dan lopen en langzamer dan liften..heerlijk. Morgen richting Ibague lopen en rustig aan richting bogota. Ik ben net overladen door mijn collegarijgers met artesenale goederen dus kan nog even handel doordrijven! Maar zal uiteraard wat voor thuis bewaren..x mauro