de dijk Ik kan het niet alleen - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu de dijk Ik kan het niet alleen - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu

de dijk Ik kan het niet alleen

Door: Mauro Polo

Blijf op de hoogte en volg Mauricio

26 Maart 2010 | Peru, Arequipa

Even kort om de route te kunne volgen en mijn enorme liftsnelheid, ben ondertussen bijna 2 weken uit buenos weg en van Villazona bolivia in Arequipa aangekomen maar zonder hulp van de plaatselijke weldoeners en mijn ouders was het weer niet gelukt. Op naar lima!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Arequipa

Mauricio

Actief sinds 14 Nov. 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 26418

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 14 Juni 2010

mauro polo around the world solo

Landen bezocht: