Ik ben even naar... - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu Ik ben even naar... - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu

Ik ben even naar...

Door: Mauro Polo

Blijf op de hoogte en volg Mauricio

02 December 2009 | Ecuador, Quito

Het is te raar voor woorden, je kan je klok erop gelijk zetten, om 1700u regent het in Quito en dan ook met bakken uit de hemel! En het leuke is dat a)de regen warmer is dan in Nederland en b) het water inderdaat de andere kan op de put in draait! Ik had er niet echt bij stilgestaan maar van Tulcan naar Quito ga je over de evenaar! Merk je niets van het is alleen wel als je in zo´n bus zit met al die bochten dat het even denken is wat ook alweer het zuiden is! Ik ben zuidwaarts de stad aan het doorkruizen en ben voor de derde keer verhuisd in een stad, lijkt Haarlem wel! Zit nu in Hostal Juan d´Arc, monumetaal pand hartje historisch centrum! Hoog plafond, houte brede trappen en vloeren en weer een adembenemend uitzicht! Morgen ga ik dan echt Quito verlaten richting het zuiden, er zou 60km onder Quito een camping zijn vlakbij de Equadoriaanse Machu&Pichu! Erg benieuwd..kan er ook kanovaren en bergbeklimmen dus even geen grote steden meer maar even een maandje rust! Want reizen is nog best vermoeiend! Het mezelf gister gewogen met backpack voor 10cent op straat een de teller staat op 98,6 kilo, das best veel met 28gr C! Maar wel leuk! Het is echt raar mensen zo druk in de weer te zien met al die kerstspullen in de hitte! Ik heb wat sfeerverlichting bij me, waxinelichtjes op stroom die ik tegen die tijd uit mijn tas vis! Als ik het niet vergeet want de dagen lijken allemaal op elkaar! Waarom op zondag vrij als je ook geld kan verdienen! De donderdag houdt het ritme erin ivm de malariapil! Fijne sinterklaas allemaal en Ranses Shaffy, R.I.P.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mauricio

Actief sinds 14 Nov. 2009
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 26563

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 14 Juni 2010

mauro polo around the world solo

Landen bezocht: