Blaren op mijn handen van het lopen - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu Blaren op mijn handen van het lopen - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Mauricio Klasen - WaarBenJij.nu

Blaren op mijn handen van het lopen

Door: Mauro Polo

Blijf op de hoogte en volg Mauricio

18 November 2009 | Colombia, Bogota

Ben op ongeveer dag tien en gister van cali naar yamundi gelopen, 20 km met 20 kilo maar 100 kilo samen! best zwaar maar wel leuk. van yamundi door een soort suikeroase vallei naar popoyan aan het lopen waar ik nu in the middle of whoknowwhere aan het wachten ben tot het wat minder warm is!
Ook zit ik voor het mobiel bellen weer online want toestel doet het wel maar kan niet uitgaand bellen ofzo! vet irri als mensen thuis op bericht zitten te wachten maar gelukkig is er het web! Zijn er mensen met colombiaanse tips als waar koop ik een boot en waarom prikken niet alleen rode mieren maar alle beestje hier? Ze moeten ook altijd mij hebben! Verder gaat het goed en good luck2all!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogota

Mauricio

Actief sinds 14 Nov. 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 26428

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 14 Juni 2010

mauro polo around the world solo

Landen bezocht: